Test elektromobilu TESLA model S
Na Mezinárodním strojírenském veletrhu 2014 v Brně jsme otestovali elektromobil Tesla model S. Zjistili jsme, že oproti modelu Roadster je sice pomalejší, což je však dáno tím, že model S je větší, těžší, ale také komfortnější. V krátké reportáži se dozvíte, jak se tento elektromobil nabíjí, v čem spočívají jeho výhody oproti klasickým automobilům se spalovacím motorem nebo jak komfortní je jeho interiér.
Tým portálu Elektrika,
ze dne:
31.12.2014
reklama
S Karlem Pálkou jsme se na MSV 2014 projeli v elektromobilu Tesla model S. První opravdový přínos oproti klasickému automobilu se spalovacím motorem, který nás napadl, je, že auto je naprosto tiché. Není slyšet žádné vrčení či klapání. Interiér Tesly je skutečně komfortní a projížďka byla opravdu příjemná. V sedačkách se dobře sedí a je zde dostatek prostoru.
Jak je možné Teslu nabíjet? Existuje hned několik způsobů! Z obyčejné domácí zásuvky se automobil nabije za 25 hodin, za hodinu se dobije energie jen na 10 kilometrů. Třífázová zásuvka s adaptérem nabije během hodiny energii na 55 kilometrů, takže plné nabití trvá asi 8 hodin. A s firemním zařízením se tato doba zkrátí na polovinu. Tesla však buduje v Americe i Evropě síť rychlonabíjecích stanic, které zvládnou za 30 minut dobít baterii na dojezd 270 kilometrů.
A jaké je naše hodnocení? Dáváme 10 bodů z 10.
A jaké je naše hodnocení? Dáváme 10 bodů z 10.
A jak se líbí model S vám?
Diskutujte s námi v níže uvedené diskusi.
Diskutujte s námi v níže uvedené diskusi.
Diskutující k tomuto článku
... a další (počet diskutujících: 20)TEXT Z OBLASTÍ | SOUVISEJÍCÍ KONTAKT |
---|---|