O motorech #3: Jak vznikají mezizávitové zkraty?
Vniknutí vlhkosti do vnitřku elektromotoru, velké teplotní rozdíly mezi venkovní teplotou a provozní teplotou motoru nebo zaražení kousku rozpadlého ložiska mezi vynutí cívky. To jsou nejčastější příčiny vzniku mezizávitového zkratu. Jak elektromotor před vznikem zkratu ochránit a na co si dát pozor? To se dozvíte ve třetí části seriálu o elektromotorech s Lubomírem Kastnerem.
Tým portálu Elektrika,
ze dne:
20.03.2015
reklama
Ve třetím díle našeho seriálu o motorech jsme se zaměřili na mezizávitové zkraty.
Lubomír Kastner v mládí maturoval v oboru. Nyní pracuje ve firmě zabývající se servisem motorů na pozici zkušebního a reklamačního technika. Zároveň se zabývá vyvažováním a vibrodiagnostikou, ale i různými speciálními pracemi, jako je například navíjení magnetů, cívek či renovace historických motorů. Do jeho pracovní náplně patří i výjezdy a práce u zákazníků. Zjišťuje závady a příčiny poruch i stav ložisek bez demontáže, provádí vibrační diagnostiku a montáž elektromotorů a jejich dalších komponentů.
JE VÁM JASNÉ, PROČ VZNIKAJÍ
MEZIZÁVITOVÉ ZKRATY MOTORŮ?
Podělte se s námi v níže uvedení diskusi!
MEZIZÁVITOVÉ ZKRATY MOTORŮ?
Podělte se s námi v níže uvedení diskusi!
Diskutující k tomuto článku
(počet diskutujících: 1)TEXT Z OBLASTÍ | SOUVISEJÍCÍ KONTAKT |
---|---|
|