Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Svůj pohled na sousední megaveletrh Light+Building ve Frankfurtu popisuje český elektrikář. Nezůstává pouze u jednoho selfie o své přítomnosti v Německu a prozrazuje proč se vydal tak daleko. Čím ho to obohatilo? Jak se dívá na budoucnost veletržních ...
  • Pokud chceme studovat různé aspekty elektrických jevů, včetně teploty výbojů blesku, vlivu ionizace vzduchu a negativních účinků elektrického oblouku, pak se nabízí studium na VUT, ČVUT ... mnoho příležitostí k experimentům s různými kombinacemi ...

BVV: MSV 2011 naváže na úspěšný loňský ročník


Document Actions
BVV: MSV 2011 naváže na úspěšný loňský ročník
Vlajková loď brněnského výstavnictví, 53. mezinárodní strojírenský veletrh, letos proběhne od 3. do 7. října jako vedoucí průmyslový veletrh střední Evropy a jedinečná platforma pro představení nových výrobků a technologických řešení. Jak úspěšný byl loňský ročník a jak byli spokojeni vystavovatelé a návštěvníci se dočtete zde ...
Jiří Erlebach, ze dne: 8.04.2011


Vlajková loď brněnského výstavnictví, 53. mezinárodní strojírenský veletrh, letos proběhne od 3. do 7. října jako vedoucí průmyslový veletrh střední Evropy a jedinečná platforma pro představení nových výrobků a technologických řešení. Zvýšená pozornost se soustředí na problematiku energetických a materiálových úspor a na technologie pro dopravu a logistiku, které budou prezentovány v rámci samostatného bienálního veletrhu Transport a Logistika. Partnerskou zemí MSV 2011 je Polsko.

Vizitka posledního ročníku

Mezinárodní strojírenský veletrh 2010 reflektoval celkové oživení na trhu. Zúčastnilo se jej 1.601 vystavujících firem, mezi nimi 35 procent zahraničních, a zastoupeno bylo 28 zemí. Nabídku vystavovatelů si přijelo prohlédnout 713.347 návštěvníků z 59 zemí. Veletrh tak potvrdil svoji vedoucí pozici mezi průmyslovými veletrhy v regionu střední Evropy, tj. v České republice, Slovensku, Polsku, Rakousku a Maďarsku.

Pozitivní obrat v ekonomickém vývoji se zřetelně odrazil v průzkumu vystavovatelů. Z meziročního srovnání vyplývá růst spokojenosti s veletrhem, větší zájem o účast na příštím ročníku i růst optimismu vzhledem k budoucnosti své firmy. Účast na veletrhu je po firemních webových stránkách druhým nejvyužívanějším marketingovým nástrojem.

Velmi zajímavé byly i výsledky průzkumu návštěvníků. S návštěvou veletrhu bylo spokojeno 82%, s odbornou úrovní veletrhu 89% a s kvalitou vystavených produktů a služeb dokonce 92,4% respondentů. Na příští ročník chce přijet 86 % návštěvníků. Na MSV 2010 tvořili 80% návštěvníků stálí hosté, zcela poprvé přišlo 11% návštěvníků. Z průzkumu také vyplynulo, že 69% návštěvníků rozhoduje či spolurozhoduje o investicích a nákupech svých firem. Přibližně polovina dotázaných působí v oboru strojírenství. Z pohledu pracovní pozice MSV navštěvovali nejčastěji představitelé top managementu (36,3%), specialisté (29%) a obchodníci nebo nákupčí (12,7%). Zahraničních návštěvníků se na pokladnách zaregistrovalo 6.798, tj. 9,5% z celkového počtu a přijeli zejména ze Slovenska, Německa, Polska, Ruska, Maďarska, Rakouska, Itálie a Ukrajiny.

 
 

 

Diskutující k tomuto článku

   (počet diskutujících: 1)
TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT
Veletrhy Brno, a. s.
Zaslání vizitky
Zobrazit záznam v adresáři


Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933