Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Pokud narazíte na názvy svítidel HALSPOT I LED, HALSPOT II LED, TUNNEL LED nebo třeba FARMER I LED PRO, pak jde o produkty svatobořické dílny! Svatobořice nejsou zrovna průmyslovou oblastí. Ba naopak, tamní oblast proslavuje Svatobořické čevené ...
  • Domnívat se, že v dnešní době, při stále zvyšujícím se počtu technologií, by mohla původní elektroinstalace setrvat v podobě, kterou navrhl někdo v minulosti je utopie! Stačí změna uživatele prostoru a vznikají zcela jiné potřeby. Ano, drobnosti ...

Mezinárodní strojírenský veletrh Brno se opět těší na strojaře


Document Actions
Mezinárodní strojírenský veletrh Brno se opět těší na strojaře
Na podzim tohoto roku se opět představí největší veletrh v České republice. Mezinárodní strojírenský veletrh letos s číslovkou 56! Strojírenství je vedle stavebnictví důležitou částí elektrotechnického odbytu. Na oblast strojírenství se váží další podobory a ve všech nalezneme prvky automatizační a instalační elektrotechniky. Specializovaní projektanti tento veletrh vítají jako možnost kontaktu s obchodními přáteli a jejich novinkami ...
Komerční sdělení, ze dne: 1.05.2014


Od 29. září do 3. října 2014

se na brněnském výstavišti uskuteční již 56. mezinárodní strojírenský veletrh. Přípravy na něj jsou v plném proudu, uzávěrka přihlášek spojená s cenovým zvýhodněním byla do 15. dubna.

V sudých letech se spolu s MSV konají i další oborové akce a ani letošní rok nebude výjimkou. Na brněnském výstavišti tak bude opravdu plno — společně s MSV se uskuteční mezinárodní veletrhy obráběcích a tvářecích strojů IMT, slévárenství FOND-EX, technologií pro povrchové úpravy PROFINTECH, svařovací techniky WELDING a plastů, pryže a kompozitů PLASTEX. Původně plánovaný mezinárodní veletrh prostředků osobní ochrany, bezpečnosti práce a pracovního prostředí INTERPROTEC se na základě průzkumu mezi vystavovateli přesouvá k obranným a bezpečnostním veletrhům do květnového termínu 2015, ovšem pro firmy z těchto oborů se samozřejmě na MSV mohou také prezentovat.

MSV 2013 - údaje ze závěrečné zprávy

Jubilejní 55. ročník Mezinárodního strojírenského veletrhu ukázal kvalitu české průmyslové produkce, která si udržuje vysokou konkurenceschopnost a zásadním způsobem se podílí na výsledcích našeho exportu. Svou nabídku představilo 1482 vystavujících firem z 28 zemí a podíl zahraničních účastníků dosáhl úctyhodných 46 procent. Návštěvníků - z drtivé většiny odborníků, přišlo 71 447 z 55 zemí. Zvýrazněným tématem byl projekt AUTOMATIZACE - měřicí, řídicí, automatizační a regulační technika a velká pozornost včetně specializované výstavy byla věnována problematice 3D tisku.

Firmy na veletrhu oceňují zejména možnost navázání kontaktů a získání nových zákazníků
Jak ukázal výzkum agentury Ipsos, která realizovala rozsáhlý výzkum mezi návštěvníky a vystavovateli Strojírenského veletrhu v říjnu 2013, vystavovatelé na veletrhu spontánně nejvíce oceňují možnost navazování nových kontaktů a získávání nových zákazníků. Kontakty s potenciálními tuzemskými i zahraničními zákazníky navázalo 96% firem (viz. obr), pouze 4% firem kontakty nenavázala. 30% firem na místě též uzavřelo nebo rozjednalo zakázky na vývoz.


Úspěšnému navazování kontaktů přispívá mimo jiné i kvalitní návštěvnická struktura (spokojeno s ní je 62% vystavovatelů), i to, že veletrh dokáže přilákat nové návštěvníky - potenciální zákazníky. Letos jich bylo 15%.

Návštěvníci jsou v naprosté většině odborníci, kteří pracují v některém z vystavovaných nebo jim příbuzných odvětví. 2/5 návštěvníků mají rozhodovací či spolurozhodovací pravomoc při nákupu zboží a služeb, 36% má v tomto alespoň poradní hlas.

Významnou roli Strojírenského veletrhu potvrzují vystavovatelské firmy i nastavením svého marketingového mixu. Účast na MSV je po webových stránkách druhým nej využívanějším marketingovým nástrojem, který firmy využívají pro oslovení svých zákazníků. Při zohlednění přínosů a nákladů je veletrh hodnocen jako třetí nej efektivnější marketingový nástroj — po webových stránkách a osobním prodeji.

Svou pevnou pozici si podle účastníků drží Strojírenský veletrh i v evropském konkurenčním prostředí. Ačkoli se významná část návštěvníků i vystavovatelů účastní i jiných veletržních akcí, považuje většina z nich (49% návštěvníků a 55% vystavovatelů) za nejdůležitější Strojírenský veletrh.

Lze předpokládat, že se v příštím roce dočkáme dalšího růstu veletrhu. Naznačuje to velký zájem účastníků o příští ročník (83% návštěvníků a 75% vystavovatelů) a také významný nárůst optimismu ohledně budoucího růstu firem jak návštěvníků, tak vystavovatelů (růst firmy očekává 71% návštěvníků a 87% vystavovatelů).

Výzkum realizovala společnost Ipsos v průběhu veletrhu v říjnu 2013 formou osobních rozhovorů. Ipsos poskytuje komplexní služby v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, má za sebou více než 20 let činnosti a od r. 2009 je největší agenturou výzkumu trhu a veřejného mínění v ČR z hlediska dosaženého obratu. Ipsos spolupracuje s pobočkami sítě Ipsos v 84 zemích světa. Pro společnost Veletrhy Brno provádí průzkumy spokojenosti návštěvníků a vystavovatelů kontinuálně od roku 2008.

 
 

 

Diskutující k tomuto článku

   (počet diskutujících: 1)
TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT

Veletrhy Brno, a. s.
Zaslání vizitky
Zobrazit záznam v adresáři


Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
Autor článku
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933