Elektrika.cz, portál o silnoproudé elektrotechnice, elektroinstalace, vyhlášky, schémata zapojení.

FRAENKISCHE: Návod ...

Nepochybuji o tom, že o chráničkách kabelů uložených v zemi ví mnozí. Pokud ...

OPP#4 Musí ...

Musí revizní technik upozornit na absenci přepěťových ochran? Je ...
 
Oddíly
reklama
Bleskovky
26.05.2017 LAPP KABEL přichází s multifunkčním průchodkovým systémem SKINTOP MULTI. Díky gelové technologii s elastickou membránou upevníte průměry kabelů 2–6mm, 6–9mm, 9–13mm a 13–16mm. Membrána se protaženému vedení optimálně přizpůsobí a poskytne krytí IP 68 bez dalších těsnicích prvků! Vycentrování kabelů v gelové membráně optimálně kabel odlehčuje proti vytržení. Vysoká hustota osazení kabelů na malém prostoru umožní vyvést více vedení. K montáži stačí ...
25.05.2017 LAPP Kabel v Otrokovicích před několika hodinami otevřel novou výrobní halu, jejíž investice přesáhla 1 milion eur. Kdo všechno se na události objevil, co se bude vyrábět a pro koho se dozvíte již v pondělí v naší videoreportáži!
25.05.2017 Měření a indikace doby cyklu výrobních linek. Zařízení slouží k indikaci výkonu výrobních linek, na základě impulzů z vhodného snímače (indukční, optický), případně signálu z linky, není tedy nutný žádný zásah do řídicího systému linky. Dle nastavení může indikovat dobu cyklu, počet kusů za daný časový interval nebo ...
24.05.2017 Bezpečnost blokových trafostanic - ČSN EN 62271-202. Bezpečnost trafostanic je vedle ekonomiky provozu jedním z nejdůležitějších kritérií. Historie distribučních sítí zná množství vážných i smrtelných úrazů a materiálních škod. S technologickým rozvojem stoupá spolehlivost zařízení a počet škod postupně klesá. Přesto je nutné ...
23.05.2017 Adresný systém elektrické požární signalizace. EBL512 G3 je analogová a adresná ústředna pro detekci požáru a elektrickou požární signalizaci pro budovy. Přední panel a velký displej činí obsluhu uživatelsky velmi přívětivou. Systém EBL512 G3 splňuje nejpřísnější požadavky kladené na detekci ohně a vyhlašování poplachu.
22.05.2017 V Brně vznikl nový studijní obor KYBERNETICKÁ BEZPEČNOST! Obor vzniká ve spolupráci s odborníky z praxe, budoucími zaměstnavateli v oblasti kybernetické bezpečnosti, kteří se rovněž budou podílet přímo na výuce. Absolventi oboru najdou uplatnění při zavádění a řízení kybernetické bezpečnosti v organizaci, na pozici bezpečnostního technika informačních technologií, technika datového centra, technika ...
19.05.2017 Vyhodnocovací jednotka pro optické vláknové senzory. Kompaktní jednotka pro měření, vyhodnocování a logování statických nebo pomalých dějů detekované optovláknovými FBG nebo FP senzory. Výhodou je možnost umístění vyhodnocovací jednotky až několik km od ...
Vybrané zdarma funkce
Které tři funkce nových videopořadů chcete zdarma?
Celý záznam
Sestřih záznamu
Stopáž záznamu
Audioverze záznamu
Textový přepis záznamu
Souvislosti záznamu
Diskutovat k záznamu
Výsledky budou zveřejněny později

[ Výsledky | Hlasování ]
Hlasů : 568
Bazar
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Nabídka, prodám ....
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • V Otrokovicích byla otevřena nová hala přesahující investici 1 milionu eur. Již nyní se tam vyrábí kabelová konfekce na míru zákazníkům nejen z Evropy. Představuje hlavní část evropského kompetenčního centra ÖLFLEX CONNECT HUB. Proč v Otrokovicích? ...
  • Jak moc je reálný nárůst produktivity práce o 32%? K jaké časové úsečce a k jakému konkrétnímu výkonu se tato % vztahují? V tomto díle jsme se ptali jak toto tvrzení asi vzniklo a kdy může být pravdivé. Pokud to shrnu, pak se dá procentuální růst ...

Jak se vlastně prezentovat? (1.)


Document Actions
jakspr_6.jpg
Ve školách standardně naučí základní potřebné vědomosti k tomu, aby se člověk dokázal ve svém dalším praktickém životě vzdělávat sám. Vzdělávat sám dle prostředí, do kterého jej osud zavane. A jak to vypadá v praxi?
Igor Nováček, ze dne: 16.06.2004
reklama

Nikdo není dokonalý, ani ten, který se učí celý život. Člověk se zaměří na určitou část, kterou opravdu mistrovsky zvládá. Ovšem na druhé straně bývá naprostým amatérem, například v (jiných) řemeslných oborech. A tak je to zařízeno, že se všichni potřebujeme a účast na zakázkách tak vhodně kombinujeme.

Prezentační praxe
Každá teorie je krásná, v praxi to již vypadá jinak. Finančních prostředků, nebo času není tolik aby se mohlo pořídit dobré "obchodní vojsko". A tak se řeší situace dosavadními znalostmi a často se nepřikládá prezentaci ten správný prostor na přípravu.

Příklad: Hotové neštěstí
Společnost, investuje do architektury stánku, do jeho výstavní plochy, výstavby, času zaměstnanců, ubytování.... apod. Místo v pavilonu skvělé, návštěvníci obléhají se zájmem a očekáváním zisku zajímavé informace. Ovšem dialog se odehrává například takto:

  • Návštěvník: Dobrý den, co je ve vaší firmě nového od té doby, co jsem byl u vás naposledy?
  • Vystavovatel: Nového zřejmě nic.
  • Návštěvník: A co máte zajímavého, co jsem mohl naposledy přehlédnout?
  • Vystavovatel: No, já nevím co může být pro vás zajímavého.
  • Návštěvník: Já přišel na tento veletrh s očekáváním, že máte zájemcům co říci. Proč tedy vlastně vystavujete?
  • Vystavovatel: My jsme tak dobří, že vlastně ani vystavovat nepotřebujeme. Na veletrhy chodíme pouze proto, abychom ukázali, že "jsme" a že na to máme.

Věřte mi, že po takovém dialogu si myslí každý své a tento dialog mu vyvstane vždy, když uchopí katalog sortimentu této společnosti. Úspěšnost každého vystavovatele je závislá právě na zájemcích, kteří sortiment použijí v projektech, přímo nakoupí nebo třeba pouze doporučí jinému. Pokud této množině, která vám zajistila prvenství v oboru, předkládáte podobné informace, dáváte své konkurenci velkou šanci být lepší.

Můžeme vás ubezpečit, že takové scenérie a často i horší se stávají stále. Na veletrzích se z naší redakce objevuji patrně nejvíce já. Za ty roky si již mnozí zvykli co říci a neříci, ovšem pokud na veletrhu se nás objeví více.... Často se nestačím divit, co oznamuje pracovník světové společnosti na potkání návštěvníkům.

Existuje nějaký lék?
V knihovnách nalezneme opravdu mnoho titulů, které o této problematice hovoří opravdu dopodrobna. V knihách obecně nalezneme vše. Stačí málo, knihu objednat, vypůjčit, přečíst, pochopit a uvést správně do praxe. Patrně jsem vyjmenoval základní překážky, které brání skutečnosti aby byli všichni vystavovatelé skvěle připraveni. Dříve zmiňovaný čas velice absentuje, proto existují tzv. "tréninky". Trénink od běžného semináře se liší docela zásadně.

  • Seminář
    Na semináři se stáváte přihlížejícími konzumenty obrovského množství často zajímavých informací, ovšem se vstřebáním, pochopením a použitím v praxi je to následně již horší.
  • Trénink
    Slovo trénink již samo o sobě vypovídá, že se vlastně trénuje. Proto také tréninky se pořádají v komorních skupinkách zájemců tak, aby lektor, který trénink vede dokázal koučovat každého jednotlivce. Výsledek takového tréninku je odlišný od semináře v tom, že sice nedostane informací tolik co na semináři, ovšem osvojí si je přímo na takovém tréninku.

Obliba tréninků vzrůstá právě proto, že není mnoho času a tento způsob zaručuje dobré a rychlé výsledky. V současné době je opravdu velký výběr tréninků zaměřených na obchodní dovednosti, prezentace, přednášení ..... atd. Trénink se také vyznačuje podstatně vyšší cenou za účast. Pokud uvažujeme jednodenní semináře v rozmezí 400-800 Kč,-, pak jednodenní tréninky se mohou pohybovat od 3000 Kč,- a více.

Je potřeba dávat tolik peněz?
Jak už to bývá, všechno něco stojí. Individuální přístup je logicky náročnější než pouhé oznámení. A tak je na nás abychom se rozhodli, zda taková investice je pro nás dobrá. Pokud svůj byznys opravdu člověk myslí vážně, pak taková investice se obvykle mnohonásobně vrací.

V nejbližší době si budete moci přečíst komentář z jednoho tréninku, který absolvovala kolegyně Margita Boháčová.

K tomuto tématu jsme otevřeli níže diskuzi. Sdělte svoje představy, názory, či zkušenosti....

 
 

 

 
 
TEXT Z OBLASTÍ


Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933