Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Poselství laickým provozovatelům elektroinstalací! Elektrické zásuvky mohou vypadat bezproblémově, ale jejich oprava má svá pravidla. V českém právním systému platí zákon č. 250/2021 Sb., který vymezuje pravidla pro práci s technickými zařízeními ...
  • Koho kdy samotného napadlo jaké preventivní opatření by elektromontéři a elektroúdržbáři měli provádět, aby předešli úrazům při používání ručního nářadí? Asi nikdy a nikoho, tedy vyjma bezpečáka. Ten naopak přesně ví, jaké příčiny nejčastěji vedou k ...

Jak funguje služba Klient společnosti StopStav.cz


Document Actions
Jak funguje služba Klient společnosti StopStav.cz
Společnost StopStav.cz v létě 2014 spustila novou službu Klient, která je přizpůsobena zejména pro zákazníky velkoobchodních prodejců s elektroinstalačním materiálem. Služba vychází z myšlenky sdílení informací o neplatících zákaznících mezi jednotlivými registrovanými uživateli a tím umožňuje již předem varovat ostatní před nespolehlivým klientem. Jak tato služba funguje a jaké jsou podmínky jejího užívaní? To se dozvíte v tomto článku.
Komerční sdělení, ze dne: 2.10.2014
reklama


Co nabízí StopStav.cz?
Aktuálně 3 služby v oblasti monitoringu a práce s pohledávkami:
  • StopStav
    Služba určená pro velkoobchody, výrobce, dovozce a poskytovatele služeb zaměřená na monitoring neplatičů
  • KLIENT
    Služba určená pro širokou podnikající veřejnost zaměřená na monitoring neplatičů
  • Vymáhání pohledávek
    Právní vymáhání pohledávek pro veřejnost a pro uživatele služeb StopStav i KLIENT

Co to je „KLIENT“?
Služba Klient vychází z myšlenky sdílení informací o neplatících zákaznících mezi jednotlivými registrovanými uživateli.
Je určená pro širokou podnikající veřejnost (firmy s aktivním IČ v rámci ČR). Je přizpůsobena zejména pro zákazníky velkoobchodních prodejců s elektroinstalačním materiálem, kteří využívají naši pilotní službu s názvem StopStav.

Jak to funguje?
  • Uživatel s účtem KLIENT má právo zadat do systému firmu(y) – dlužníka(y), u kterého(ých) eviduje fakturu(y) po lhůtě splatnosti.
  • Data zveřejněná v systému má KLIENT povinnost udržovat aktuální a nejméně 1x za 10 dní provést jejich aktualizaci.
  • Informace, které zde KLIENT vloží, sdílí všichni uživatelé systému. Uživatel s účtem KLIENT tak o svém dlužníkovi informuje všechny ostatní uživatele s účtem KLIENT a také všechny registrované velkoobchodní prodejce, kteří využívají službu StopStav.
  • Pokud KLIENT zadá dlužníka do systému, předává ostatním uživatelům informace:
Jméno a IČ dlužníka,
Doba po splatnosti nejstaršího dluhu,
Výši celkové dlužné částky,
Své kontaktní údaje (kontakt na věřitele).
  • KLIENT zodpovídá za veškeré data, které do systému zadal, má povinnost držet svoje data aktuální a souhlasí s právem provozovatele portálu StopStav.cz kdykoliv provést kontrolu správnosti zveřejněných dat.
  • Jelikož zadané informace sdílí v plné výši také velkoobchody, je pravděpodobné, že zveřejněný dlužník se až do svého výmazu ze systému (zaplacení dluhu) může potýkat s problémy nejen u věřitele, ale také u svého dodavatele materiálu.
  • Tímto způsobem KLIENT vytváří na svého dlužníka v rámci svého oboru cílený tlak za vynaložení minimálních nákladů a bez nutnosti předávat dluh k právnímu vymáhání.

Co KLIENT ze systému získá?

  • Kompletní informace od všech ostatních uživatelů s účtem KLIENT. 
  • Informace od některých velkoobchodů (uživatelů služby StopStav) v takovém objemu, jaký velkoobchod do KLIENTských účtů sám povolí.
  • Automatické hlídání svých zveřejněných dlužníků v insolvenčním rejstříku a v registru nesolventních plátců DPH.
  • Možnost hlídání všech svých obchodních kontaktů v insolvenčním rejstříku a v registru nesolventních plátců DPH.
  • Možnost využít službu Vymáhání pohledávek.

Jaký je rozdíl mezi službou KLIENT a StopStav?

  • StopStav je pro velkoobchodní prodejce, KLIENT pro jejich zákazníky.
  • StopStav má smluvně danou POVINNOST zveřejňovat zde VŠECHNY své dlužníky po určité době po splatnosti, KLIENT má MOŽNOST zveřejnit své dlužníky dle svého vlastního uvážení.
  • StopStav může zadávat své dlužníky anonymně (jméno věřitele se ostatním nezobrazuje), KLIENT zadává vždy veřejně.
  • Data KLIENTa jsou vždy zobrazována všem, StopStav si může nadefinovat práva pro tok svých dat.
  • Data u uživatelů služby StopStav jsou pravidelně kontrolovány.

Jaké jsou podmínky vstupu a využívání služby KLIENT?

  • Uživatel musí být aktivní podnikatelský subjekt (musí mít aktivní IČ).
  • Je třeba provést online registraci na www.stopstav.cz.
  • Přečtení a souhlas s podmínkami využívání služby.
  • Úhrada licenčního poplatku za přístup do systému.

Kolik stojí licenční poplatek?
Službu KLIENT je možno získat již od 250 korun bez DPH za měsíc (platí při úhradě na 1 rok) a je ji možno „předplatit“ na dobu 1 měsíc, čtvrt roku, půl roku nebo na 1 rok.
Cena služby KLIENT:
  • licence pro přístup na 12 měsíců  -  3.000 korun bez DPH
  • licence pro přístup na 6 měsíců  -  2.000 korun bez DPH
  • licence pro přístup na 3 měsíce  -  1.500 korun bez DPH
  • licence pro přístup na 1 měsíc  -  1.000 korun bez DPH

Jak je možné službu vyzkoušet?

  • Po online registraci jsou Vám doručeny 2 e-maily:
  • Přihlašovací údaje do systému,
  • Údaje pro provedení platby.
  • Ihned po registraci máte systém zpřístupněn na 3 dny zdarma. Pokud se rozhodnete systém využívat, je potřeba v průběhu 3 dní provést platbu. Pokud společnost vaši platbu do 3 dnů od registrace neobdrží, bude zaregistrovaný účet až do provedení platby zablokován.
  • V případě, že si zatím nepřejete provést registraci, ale zajímá vás, jak systém funguje, můžete vyzkoušet DEMO verzi systému. Najdete ji na hlavní stránce www.stopstav.cz.

 

Už jste vyzkoušeli službu Klient? Podělte se s námi o vaše dojmy v diskusi.

 
 

 

Diskutující k tomuto článku

  ... a další (počet diskutujících: 6)
TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT



FIREMNÍ TIPY
Digitalizace nás kromě jiných služeb zasypává také daty. Máme tolik dat, že se v nich často nemůžeme vyznat. O tom, co nám dnes poskytuje digitalizovaná knihovna, hovořím s Petrem Žabičkou z Moravské zemské knihovny. Žijeme v době, kdy nové publikace nevznikají, nejsou žádní autoři odborných článků. Jsme zasypávání krátkými reklamními úryvky a zdroje ke studiu nám zůstávají skryty pod tlustou vrstvou marketingových cílů. Co s tím?
Kam se v budovách vyvíjí uplatnění vysokorychlostních dat optickými vlákny? Příchod elektroinstalačních podomítkových trubek Fraenkische se zabudovaným optickým vláknem se datoval dřív než známost standardů datových přenosů Industry 4.0. Trubky s označením FFKuS DATALIGHT se v českých e-shopech objevují, ale na běžných stavbách určitě ne. Jde o speciálku, říkají dataři, v běžném obydlí stačí spotřebiteli Wi-Fi. Jiná situace může ...
Častou negativní zkušenost mají (nejen) elektrotechnici z přístupu stavebních úřadů. Nejedná se tentokrát o problém "tvrdohlavosti" úřadu, ale naopak o přílišnou benevolentnost, hraničící až s ignorací zákonných vyhlášek a nařízení. Zajímali jsme se tedy o zkušenosti se stavebními úřady a pohled odborníků na danou problematiku ...
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
Autor článku
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933