Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Svůj pohled na sousední megaveletrh Light+Building ve Frankfurtu popisuje český elektrikář. Nezůstává pouze u jednoho selfie o své přítomnosti v Německu a prozrazuje proč se vydal tak daleko. Čím ho to obohatilo? Jak se dívá na budoucnost veletržních ...

Kupte svodič a máte hodinky!


Document Actions
dehnhod.jpg
Tak to tu tedy ještě nebylo. Hodinky za svodič bleskového proudu a přepětí? A ještě k tomu bez reklamního potisku DEHN+SÖHNE!
ze dne: 22.11.2002
reklama

Protože se koukáme "kde co lítá", tak nyní je aktuální propagační akce společnosti DEHN+SÖHNE. Tedy společnosti, která vyvíjí a vyrábí komponenty, které mají něco společného s přepětím.

U nás proslulý svodič třídy "B" s továrním označení "DEHNventil®", známe snad všichni. Tento typ zaznamenal v posledních letech zcela zásadní inovaci, kdy jako jediný kus "pohltil" i následující stupeň "C". Toliko k tomu, co je to DEHNventil®.

Co se to nyní objevilo v akci?
Ten, kdo koupí DEHNventil® musí pouze vyplnit kupón, přiložit část krabičky ze zakoupeného DEHNventilu se štítkem, na kterém je uveden typ, kód EAN, výrobní a katalogové číslo, vybrat požadovaný druh hodinek a vše zaslat na adresu společnosti DEHN+SÖHNE v Praze.

Tedy, ať se na mne nikdo z této společnosti nezlobí,
ale nechápu, proč u tohoto výrobku mají potřebu ještě zvýhodňovat nákup. Víme, že tento výrobce má své příznivce a logicky i odpůrce, ovšem pokud má tato akce zvýšit počet příznivců, o tom bych si dovolil pochybovat. Ten koupí jeden DEHNventil ®, dostane hodinky a pak si zase používá libovolné produkty. Je zřejmé, že se nejedná ani o podporu prodeje, protože obchodník nemůže jednoduše přiložit "část krabičky ze zakoupeného Dehnventilu".

Samozřejmě, že jsem položil patřičnou otázku zástupci DEHN+SÖHNE v ČR Janu Hájkovi.

Nováček (Elektrika.cz):
Proč vlastně ještě zvýhodňujete nákup tohoto typu? Vždyť se jedná o jakýsi "mercedes" mezi podobnými produkty a v případě volby nehraje roli cena, ale spíše jistota v ochraně následného zařízeni....

Hájek (DENH+SÖHNE):
Jsme si vědomi toho, že lidé zakoupením našeho produktu a volbou výrobků naší firmy sází na jistotu, i když jsme vnímáni jako dražší, což ale díky vývoji kurzu € a celkovému jednoduššímu řešení problematiky za pomoci našich výrobků, přestává být pravda.
Musím podotknout, že stávající situace, kdy naše ceny jsou bezmála shodné s LOW-ENDem v tomto oboru, mi nepřipadá normální. A aby si mohli lépe uvědomovat dobu, po kterou je naše zařízení chrání jim věnujeme tento měřič času.

Nováček (Elektrika.cz):
Tedy máme to chápat spíše jako dárek? Nejsou ty hodinky, co mi ukazujete na obyčejný suvenýr drahé?

Hájek (DENH+SÖHNE):
Přiměřeně, cena tohoto dárku by se měla pohybovat na maloobchodech kolem 1000 Kč a vzhledem k tomu, že naše firma se již od samého počátku snaží udržet na světové špičce v tomto oboru a samozřejmě také s ohledem na to jaké hodnoty naše zařízení dokáží ochránit, nemůžeme rozdávat levné "přesýpací hodiny" to by nebylo seriózní.

Tato akce je součástí naší strategie do budoucnosti, kdy se chceme soustředit na vzdělávání a zvyšování odborných znalostí našich zákazníků. V příštím roce bychom chtěli vzhledem k tomu jak je vysoký ohlas na školení projektantů pro ILPC (International lightning protection club), které pořádáme ve spolupráci s ČKAIT, spustit další semináře, ale zaměřené pro jiné cílové skupiny. Filozofií DEHN+SÖHNE není jen vyrábět ochrany, ale také o problematice vědět co nejvíce a tyto vědomosti předávat dál, co je zajímavé a narozdíl od ČR, kde školíme zdarma, jsou tyto semináře v Německu zpoplatněny a cena se pohybuje kolem 75€ a to není na poměry v EU pakatel. Fakt, že účastníci seminářů se hlásí až půl roku dopředu nás utvrzuje, že naše poznatky a vědomosti jsou cenné.

Samozřejmě je naším cílem prodávat, ale ne za každou cenu a s nejistotou, že naše výrobky budou zapojeny špatně, tím u nás dochází i k paradoxním situacím, kdy při poradenství rozmlouváme návrh, který obsahuje zbytečně moc ochran a tím si vlastně zmenšujeme obrat, ale náš cíl je funkčnost a serióznost.

Tento článek není placenou tiskovou zprávou výrobce, proto redakce otevřela níže uvedenou diskuzi, do které můžete vyjádřit svou názor, připomínku, nebo domněnku.

 
 

 

TEXT Z OBLASTÍ SOUVISEJÍCÍ KONTAKT
DEHN s.r.o.
Zaslání vizitky
Zobrazit záznam v adresáři


Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933