ELO SYS: Světelné zdroje, které nemá nikdo ani v ČR, ani v SK!
... říkají Karel Muller a Vladimír Benčo. Na společném stánku letošního ročníku ELO SYS 2005 jsme udělali krátký rozhovor s třemi kooperujícími firmami v oblasti světelných zdrojů a osvětlovacích těles ...
Tým portálu Elektrika,
ze dne:
16.11.2005
reklama
- Co nalezne návštevník vašeho stánku firem Profi elektro, Vysto a VM elektro?
Pro odborníky v oblasti osvětlovací techniky máme máme "úspornou lahůdku"!
Metal halogenidové světelné zdroje, které při stejném světelném výkonu mají podstatně nižší odběr odebírané energie!
... říkají Karel Muller a Vladimír Benčo. Na poskytnutou srovnávací tabulku se lze podívat zde ...
200W | 400W | |||
Používejte výbojky | Používejte výbojky | |||
200W... až 21.000 lm | 350W... až 38.000 lm | |||
místo | místo | |||
250W ... 19.000 až 21.000 lm | 400W ... 32.000 až 36.000 lm | |||
200W = příkon 217W | 350W = příkon 374W | |||
proti |
proti |
|||
250W = příkon 280W | 400W = příkon 430W | |||
ÚSPORA 63W | ÚSPORA 56W |
Každá průměrná průmyslová hala má 200 až tři sta svítidel osazených těmito zdroji. Když vypočítáme odebíranou energii, tak prostým matematický vzorcem dojdeme k velice efektivní diferenci ve prospěch naší peněženky!
- Copak podobnou konstrukci zdrojů s těmito vlastnostmi nemá žádný z běžně dostupných dodavatelů?
Ne, doposud nemá! Jsme jediní v Česku i na Slovensku! - A jaká je pořizovací cena toho světelného zdroje?
Stejná! - Jaká je dostupnost tohoto zboží?
V této fázi "novinky na trhu" je dostupné množství. Jedná se však o zboží, které se objevuje ve velkých projektech a tyto objemy nyní zajišťujeme bez problémů včetně dalších rezervních počtů. - Co můžete uvést o výrobci těchto úsporných zdrojů?
Výrobce tohoto materiálů je dodavatelem hořáků pro většinu renomovaných výrobců světelných zdrojů, na které si jen můžeme vzpomenout. Myslím, že tato informace je dostatečnou referencí. Nejedná se tedy o výrobce "z třetího světa".
Všechny tři firmy VM elektro, Vysto a Profi Elektro se výrobně a obchodně doplňují tak, aby na trh přišly s s velice konkurence schopnou nabídkou (poměr cena/výkon).
TEXT Z OBLASTÍ |
---|