Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje
FUTURE okénko - V nejbližších dnech se zde dočtete ...
  • Domnívat se, že v dnešní době, při stále zvyšujícím se počtu technologií, by mohla původní elektroinstalace setrvat v podobě, kterou navrhl někdo v minulosti je utopie! Stačí změna uživatele prostoru a vznikají zcela jiné potřeby. Ano, drobnosti ...

BVV: MSV 2009 s Programem BENEFIT


Document Actions
BVV: MSV 2009 s Programem BENEFIT
Šetřit v době krize nebo vystavovat? A co takto vystavovat a zároveň šetřit? Společnost Veletrhy Brno vychází firmám postiženým ekonomickou krizí vstříc a nabízí jim konkrétní pomoc v podobě akčních cen a speciálních bonusů. Více informací zde ...
Jiří Erlebach, ze dne: 7.05.2009

Společnost Veletrhy Brno vychází firmám postiženým ekonomickou krizí vstříc a nabízí jim konkrétní pomoc v podobě akčních cen a speciálních bonusů. Řada firem se v současnosti potýká s nedostatkem volných finančních prostředků, zároveň si však uvědomuje, že neúčastí na veletrhu by svou situaci a budoucí vyhlídky dále zhoršila.

Přihlášky za zvýhodněnou cenu až do konce května
Strojírenství patří k odvětvím, na které recese dolehla nejtíživěji. Velká část firem již dnes čelí poklesu poptávky nebo se obává snížení zakázkové naplněnosti v dalším období. Někteří tradiční vystavovatelé MSV z tohoto důvodu rozhodnutí o účasti na letošním ročníku stále odkládají, případně hledají novou a efektivnější formu. Společnost Veletrhy Brno proto přistoupila k mimořádnému prodloužení období, ve kterém je možné podat přihlášku k účasti se zvýhodněnou cenou za výstavní plochu. Vystavovatelé veletrhů MSV a Transport a Logistika tuto možnost mají až do 30. 5. 2009.

Dalším mimořádným opatřením, které průmyslovým firmám usnadní rozhodování o účasti, je snížení záloh za výstavní plochu. U stánků do 20m2 se letos požaduje záloha ve výši 20%, u stánků do 100m2 ve výši 15% a firmy s největšími expozicemi nad 100m2 zaplatí předem pouze 10%. Přihláška k účasti tak nebude vystavovatelům vázat více disponibilních finančních prostředků, než je nezbytně třeba.

Poradíme vám, jak na veletrhu ušetříte
Program BENEFIT 2009 nabízí novým i již přihlášeným vystavovatelům také celou řadu dalších výhod, které mohou účast na veletrhu významně zlevnit. Skladba bonusů přitom vychází z průzkumů vystavovatelů realizovaných na minulých ročnících a zaměřuje se na oblasti, které byly nejčastěji kritizovány.
Vystavovatelé strojních exponátů jistě přivítají dvacetiprocentní cenové zvýhodnění přívodů elektrické energie i stlačeného vzduchu. Současně se o 15 procent zlevňují manipulační práce v areálu výstaviště, kterých využívají zejména firmy s rozměrnějšími exponáty.
Další výhodou pro účastníky letošního ročníku je WiFi připojení zdarma a možnost bezplatného parkování na mimoareálových parkovištích nebo v hale Expoparking; oba tyto bonusy jsou omezeny pouze kapacitou.

Uspořit lze také na pronájmu výstavní plochy. Pokud firma nechce investovat do rozsáhlé expozice, může zaujmout patrovým stánkem, který zaručeně upoutá pozornost návštěvníků. Patrovou plochu lze letos pronajmout s 50% cenovým zvýhodněním.
V neposlední řadě mohou firmy těžit z benefitů, které zvyšují efektivitu veletržní účasti. Nejúčinnější reklama přímo v areálu výstaviště je nabízena s 20% slevou; vztahuje se na pronájem reklamních ploch a nosičů i na realizaci reklamních aktivit. Zcela zdarma pak budou firemní pozvánky – oblíbený marketingový nástroj vystavovatelů, kterého využívá až 25% oslovených adresátů. Za uplatněné pozvánky letos nebude vystavovatelům účtován žádný doplatek, takže mohou oslovit více svých zákazníků a obchodních partnerů.

Vystavovat je třeba i v době krize
Zkušenosti zahraničních firem z minulých ekonomických krizí ukazují, že rezignovat na marketingové aktivity znamená přiznat porážku. Veletrhy v Německu, USA a dalších vyspělých zemích v těchto obdobích neklesají, ale naopak posilují pozice a slouží jako odrazový můstek k novým expanzím v následujících letech konjunktury. Dobře to dokumentoval dubnový veletrh v Hannoveru i další významné průmyslové veletrhy pořádané v posledním období, kde se krize neprojevila ani v zájmu návštěvníků, ani v počtu vystavovatelů.

Pořadatelé MSV ve srovnání se stejným obdobím loňského roku registrují přibližně desetiprocentní pokles přihlášených firem. Firmy jsou kvůli krizi dost opatrné, některé vyčkávají a posunuly své rozhodnutí o účasti na pozdější dobu, kdy budou mít jasnější představu o zakázkách na 2. pololetí. Přihlášeni jsou prakticky všichni lídři jednotlivých oborů a zájem projevily také desítky nových vystavovatelů. Ti se hlásí především ze zahraničí, konkrétně například z Německa, Nizozemí, Švýcarska, Francie, Itálie, Polska nebo Ruska, ale také z asijských zemí.

Trend zvýšeného zájmu ze strany zahraničních firem potvrdil například dubnový Mezinárodní veletrh korozivzdorných ocelí STAINLESS, kterého se zúčastnilo 83 procent (!) zahraničních vystavovatelů. „Právě v době krize je dobré vystavovat,“ prohlásil zde Giancarlo Spotti, generální ředitel italského koncernu Marcegaglia. „I když od účasti neočekáváme významné obchody, je velmi důležité dát partnerům najevo naši silnou přítomnost na středoevropských trzích a seznámit je s naší nabídkou a možnostmi.“

Více informací a kompletní přehled benefitů naleznete na www.bvv.cz/msv.

 
 

 



Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933